lekker nazomeren

lekkernazomeren bij TriadePartyRentlekkernazomeren bij TriadePartyRent


Door de heerlijke buitentemperaturen is het tijd om "na te zomeren". Onze afnemers kregen op 14 oktober j.l. een persoonlijk ansichtkaartje in de nazomerstijl op de deurmat. Doel van de kaartenactie was om de verhuur in mooie nazomerdagen een flinke impuls te geven. De hele actie inclusief fotografie & website is uitgevoerd door Anouk Vossenberg, een stagiaire van de opleiding Marketing en communicatie van het ROC. "Lekkernazomeren.nl", een project om trots op te zijn.

 

opening starbucks Utrecht

starbucks UtrechtCentraalopening Starbucks Utrecht Centraal


Een lange rij voor de bar, cameraploegen die de eerste dag vastleggen, fotograferende passanten. De opening van de Utrechtse vestiging van Starbucks, de Amerikaanse koffiegigant, op 5 augustus 2009 is een ware happening.

Velen werken in de buurt en komen uit nieuwsgierigheid even langs. Want Starbucks kennen de meesten uit het buitenland, waar vaak op ongeveer elke straathoek zo’n koffiezaak te vinden is. De opening van de eerste Nederlandse Starbucks buiten Schiphol verliep eerder op de woensdagochtend stormachtig.
Wij faciliteerden deze opening met trendy statafels met zwarte afrok geheel in de Starbucks stijl.

 

triade party rent tekent koplopersverklaring

koplopersverklaring Provincie UtrechtTriade Party Rent Mark van der Horst Koplopersverklaring


Triade Party Rent tekende op 1 juli 2009 de koploperverklaring van de Provincie Utrecht. Wij maken hiermee deel uit van de kopgroep van bedrijven die met de verklaring aangeven hun organisatie de komende jaren klimaatneutraal te maken en daarmee de CO2-uitstoot aanzienlijk terug te dringen.

Een klimaatneutrale bedrijfsvoering betekent dat Triade Party Rent geen broeikassen uitstoot en eventuele vrijgekomen broeikasgassen compenseert. Een opmerkelijke stap voor een verhuurbedrijf gezien de grote CO2-uitstoot door de vrachtwagens die de partygoederen bij de klant afleveren. Ook de vaatwasmachines die non-stop draaien om het glaswerk, servies en bestek weer in de originele schone staat te brengen, leveren doorgaans een zware belasting op het milieu.

Mark van der Horst, eigenaar: “De afgelopen jaren hebben wij al veel stappen gezet om onze bedrijfsvoering groener te maken. Zo leveren we hoofdzakelijk aan afnemers in de eigen regio om onze ritten en daarmee de CO2-uitstoot tot een minimum beperkt te houden. Ook voldoet de helft van ons wagenpark al aan de nieuwe euro 4 norm.
Onze vaatwasser is uitgerust met het nieuwste warmte terugwin systeem en draait slechts één of twee dagen in de week, uitsluitend als er voldoende aanbod van vaatwerk is. Maar ook in de kleine zaken zit milieuwinst. Onze hele papierstroom is bijvoorbeeld op kringlooppapier. En uiteraard gebruiken we groene stroom.
Ondanks dat wij al jaren een voortrekkersrol vervullen voor de rest van de branche, geeft de ondertekening van de koploperverklaring nog behoorlijk wat ambities neer. Door de ondersteuning van Provincie Utrecht, dat ondermeer een netwerk en cursussen aanbiedt, ga ik mijn bedrijf de komende jaren volledig klimaatneutraal maken.
Waarom ik dit doe? Omdat ik het belangrijk vind bij te dragen aan een schonere leefomgeving. Ik hoop op mijn oude dag terug te kijken en trots te kunnen zijn dat ik mijn steentje heb bijgedragen.”